sobota, 12. januar 2008

Megamarketi

Tile mega in super in hiper duper truper marketi v zadnjem času kar malce živcirajo. Zaradi podražitev, zaradi zoprnih blagajničark, zaradi preveč prijaznih prodajalk, pa počasnih prodajalk, pa cen ki niso take kot piše na polici ipd.

Sm se odločila, da bom kruh pekla sama (ha ha) pa meso bom kupovala samo še pri malih mesnarjih, sladkarij pa čipsov pa sploh ne bom več jedla (ha ha haha).

No vseeno pa bi rada zbrala Sparove nalepke ker rabimo kufre, saj si jih zdaj ves čas sposojam pri mami in atu. Ker pa je spar kar precej oddaljen, mi manjka še kar precej nalepk zato vas pozivam da prispevate če vam kaj ostaja. Ali pa če veste kje se dobi poceni kvalitetne kufre, da me usmerite tja.

Aja, pa tisti, ki zbirate nalepke za nakup smučarskih kart - razprodane so. ;(

4 komentarji:

  1. No, da poskusim še s službenega računalnika, če mi uspe oddati tale komentar ... Sem napisala, da princip je princip, razen če rabiš kufre, ane? ;-)) Sicer pa dobiš nekaj mojih nalepkic - ko prideš na obisk ... še vedno sem prva na seznamu, ane? :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dj!
    Evo, sm najdla 7 nalepk.
    Če jih češ dabit, basta mogla pridet na obisk,:)
    LP

    OdgovoriIzbriši
  3. @mija: z Enejem sva v petek dopoldne dogovorjena za kavico z mamicami iz foruma, zvečer imam pa izpit tako da se oglasiva popoldne, zvečer ti ga pa za eno uro zaupav v varstvo. Dil?
    @tina: prideva, če ne ta teden (glej zgoraj) pa naslednji teden. :) Se slišimo.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.