sreda, 16. januar 2008

Erik 7. let

V soboto smo se na hitro dogovorili, da gremo v Ljubljano voščit Eriku, ki je praznoval že 7 rojstni dan.

Vse najboljše Erik, pa ostani pameten, priden in prefrigan. :)


















Dobro, da smo imeli v avtu družbo. Drugače nam bi bilo še dolgčas. :)
Zna biti, da se vam tega filmčka ne bo dalo pogledati do konca, pa se nič ne sekirejte, se nič ne zgodi. He, he.




V trenutku ko dokončujem tale post (se moram učit :)) pa praznuje tudi že naša Meeya. Vse najboljše !

4 komentarji:

  1. Hvala Anita, hvala Enejčk ;-) se vidimo jutri, upam, da ostane kaj torte, ups, zdej sem se pa izdala ... :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim, da vsi trije spijo. Še najbolj me skrbi za Davida ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. @meeya: mmm malo torte, da mi možgani zaspijo na sladkorju. Že tako bolj spijo v tem vremenu.
    @matejmm:pa še jaz okol gledam namesto da bi mu pomagala. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaaa kok se mu dopade ko mu stric poje:))) Enejčk raztura!!Anita&David: še malo pa bo pel, plesal in hodil čisto sam, komej čakata a:)...bo šlo vse pred njim!!:))lepo se mejte pa pokličem, ko pridem domov, barbara

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.