sobota, 8. december 2007

Podaljšani vikend

V naši družinici smo ta teden imeli podaljšani vikend.
V četrtek zvečer je mene pri dviganju 10 kilskega mulca iz kopalne kadi zvilo v križu in ker sem bila praktično nepokretna je D. v petek ostal doma. Ker imam v zdravstvu veze in poznanstva, sem dobila prvo pomoč v obliki injekcije kar na dom. V petek sem pridno počivala in v soboto sem bila že skoraj kot nova.

Ker smo se že prejšnji teden dogovarjali, smo se ob mojem hitrem okravanju odločili, da izpeljemo načrtovani obisk stare mame (Enejeve prababice) v Zadlogu.
Po kosilu pri noni in nonotu v Kanomlji (mmm jota in ocvirkovca), smo se odpravili do Zadloga, kjer smo se najprej srečali z Alenom nato pa odšli na obisk k prababici, ki nas je bila zelo vesela.































Nato pa smo morali kar pohiteti, da ne bi zamudili koncerta ŽePZ Sponja Idrija, katerega predsednica je bila do nedavnega naša mama Anica, še vedno pa v njem pridno poje. Koncert je bil posvečen najlepšim letom slovenske popevke imeli pa so tudi posebne goste. Vokalno skupino Solzice iz Brežice in velikega Lada Leskovarja. Koncert je bil čudovit! Veliko lepih popevk, izjemna izvedba, čudovito vzdušje! Ves čas koncerta sta bila na zimsko okrašenem odru oba zbora, ki sta se vzajemno spodbujala, na koncu pa sta še skupaj zapela slovensko priredbo L. Armstrongove What a Wonderful world ob kateri se je marsikomu v dvorani utrnila kaka solza.

Koncret bi si zaslužil izvedbe še na kakem večjem odru.
Žal je Enej na svojem prvem koncertu zdržal le kakih 15 minut, nato pa sta z atijem šla domov, zganjat norčije.


















Koncert: foto MM

1 komentar:

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.