sreda, 5. december 2007

Kaos

Odkar Enej skače po celem stanovanju imamo kaos.
Takole zgleda.

Igramo se tako, da najprej prevrnemo obe škatli z igračami, potem pa vse razmečemo po celi dnevni.




















Danes je bila pri Urbanu na obisku frizerka Karla, zato sem se prištulila zraven, da sem si končno skrajšala frizuro. Odstrigla mi je toliko las, da se je Tina prav močno ustrašila, ko je videla vse moje lase v košu za smeti. Verjetno je mislila, da je big foot crknil notri. :)

Urban pa je v tem mesecu in enem tednu postal že krepak fantek. :)



















Pa še en filmček o Enejevih dogodivščinah z vodo. :)




No zdaj pa učit! Trenutno imam na sporedu kar dva predmeta, saj moram nadoknaditi predmeta, ki sem jih izpustila lansko pomlad zaradi "neodložljive situacije", he, he.

2 komentarja:

  1. Joooj buhtlččkk:)) Jutr pridem damu, pa upam de mi rata, pa se aglasim de ga mal vidm, ok?? te pakličem:))mwaaa enejčku:)

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.