petek, 23. november 2007

Stric Janki

Danes praznuje 87 rojstni dan Stric Janki.

Včeraj smo bili pri njemu na obisku, mu prinesli stvari iz trgovine in mu voščili za rojstni dan.

Seveda je bil najbolj vesel, da ga je obiskal Enej. Še posebej, ker ga sploh ni pričakoval.














Stric Janki je en zelo hecen striček, ki si vsako leto postavi nov cilj, ki ga želi doživeti. Letos je bilo zanj zelo "uspešno leto" ker je "premagal" kar tri pomembne može, ki so bili njegov letnik in so že umrli. Eden od njih je bil Dr. Alojzij Šuštar. Ko je videl kako slaboten je bil Dr. Šuštar proti koncu, on pa je še tako čil in zdrav, si je postavil kar nekoliko višji cilj. Zdaj se mu zdi že povsem možno, da bi dočakal devedeset let.

Čeprav se na njegov račun pogosto malo pohecamo, pa mu moramo priznati, da se za njegova leta odlično drži in samo upamo lahko, da jih bomo mi toliko sploh dočakali, kaj šele, da bi bili v tako odlični formi.

Še na mnoga leta!


Danes bi nam morali preklopiti iz Siola na T2, pa se je seveda, kot je pri teh stvareh za pičakovati nekaj zalomilo. Tako dobimo T2 šele v ponedeljek, Siol pa so nam odklopili že danes. Zato Strica Jankija zenkrat ne boste videli na fotografijah, saj se švercam na internetu pri M in A aka S3cMM.

6 komentarjev:

  1. Ja, vse najboljše našemu Stricu Jankiju! Me je pa danes okoli 16h klical Selotejpi Margoni in me vprašal, če sem ga pozabil klicat. Je govoril z njim in rekel, da so ga vsi že poklical in jih je pokljukal na seznamu, razen mene ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiv tale seznam :-) Danes smo z madre de puta madre ugotovil, kako prideš na seznam ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sklepam, da T2 še vedno ni priklopljen ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ha, ha, Mija, dela!
    Ampak časa ni. :)

    Evo, najprej slikica od Strica Jankija.

    OdgovoriIzbriši
  5. Se mi zdi, de ti ne abjavis nec novga zatu, ka trenutnu nimas vec za studirat:))Ni tuk zanimivu cajta zabivat, ce nimas zvizka zravn, a?;)he he, te paznam a?

    OdgovoriIzbriši
  6. He, he, Tine, še je za študirat. Še na bu tak hitr zmanjkal. :) Zej je računovodstvo.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.