petek, 9. november 2007

Smeh

Kot ste že sami ugotovili in zahtevali, dojenčkovemu joku sledi smeh.

Začne se že ob rojstvu, takrat se običajno smehlja v spanju.

Naslednji so nasmehi, ki jih razdeli "po nesreči".

Približno pri dveh mesecih pa začne smehljati zavestno. Prvi nasmeh je eden najlepših trenutkov, ki si ga zapomniš za vedno. Enej mi je prvi tak nasmeh podaril nekega dne zjutraj, ko se je ravnokar zbudi. Takrat je vedno najboljše volje.
Spomnim se, da je še spal, ko sem jaz že vstala in šla pod tuš. Ko sem se oblekla, sem šla pogledat če še spi. Videla sem, da se je že zbudil in gleda okoli sebe. Ko sem se mu dovolj približala, da me je zagledal se je nasmehnil. To je tako čudovit občutek, da bi se človek kar razjokal od sreče.
Ti njegovi jutranji nasmehi so mi še vedno najljubši.















Naslednji zanimivi nasmehi so tisti ki jih podari sam sebi, ko se zagleda v ogledalu. Tudi to počne že kar dolgo. Čeprav velja, da otrok v ogledalu ne prepozna samega sebe, bi jaz trdila drugače. Kajti tako kot se smeji in se opazuje ogledalu, ne opazi nobenega drugega dojenčka, ki ga srečamo.

















Potem so pa še tisti, ki nastanejo med igro. No v bistvu to niso nasmehi ampak se prav hihita. Najbolj všeč mu je, ko se mu šepeta na ušesca ali pa "prdi" na trebuščku. Takrat se prav glasno smeji.




















Da spraviš Eneja v smeh ni potrebno biti prav zelo zabaven, dovolj je že to, da mu nameniš malce pozornosti, ga pogledaš in se malce "pogovoriš" z njim. In z veseljem ti podari enega njegovih sončnih nasmehov.


Mogoče ste opazili, zgoraj sem pripravila tudi link z imenom filmčki, ki vas bo povezal na you tube, kjer si boste lahko ogledali filmčke.

Prvi je povezan s smehom. To je tisti dolgo obljubljeni smeh, ko je gledal svojo prvo risanko. Le kvaliteta ni ravno najboljša.

3 komentarji:

  1. Super tu s temi filmčki, še pasibej zame, ka ga drgač ne murm neč videt. Zdej ga pa ris pagrišem...

    OdgovoriIzbriši
  2. @tine: obljubim, dobiš še kakega. Danes smo ga snemali, ko je plaval. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kuk je fin tukej ka se glida u ogledalo:)) Ampak filmček, ka je glidau risanka pa še zmirej zmaga:)))LP

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.