petek, 9. november 2007

Andrenalin freak

V prejšnjem postu sem pozabila omeniti, da se Enej najbolj zabava pri tistih bolj adrenalinskih igricah.




















Ko ga "mečemo" v zrak, en,dva,tri na posteljo, ko nam "pade" iz rok ipd.
Bomo morali narediti še fotoreportažo teh dogodkov. :)

Ker ima še vedno zamašen nosek, ima te dni tudi precejšne težave s spanjem, tako je danes zaspal šele ob 23.30. Pa še to komaj. Se je moral D. uleči zraven. Niti ne vem kdo je zaspal prej.















Mogoče je bilo tako kot nekoč pred davnimi časi, ko smo bili še mi majhni in smo morali popoldne počivat. Nekega dne me je moral ata spravit spat ampak on je popoldne vedno rad malce podremal in tudi tokrat je prej zmanjkalo njega kot mene. Ko je zaspal sem jaz vstala in šla v kuhinjo ter rekla mami: Mama, ata že spi. (češ, zdaj se lahko pa jaz v miru igram naprej):)
Če sem kaj prikrojila po svoje me prosim popravite.
















Mene pa čaka še seminar. Vloga notarja in odvetnika. Ah ja, bo že. Pa v nedeljo še zadnji kolokvij. Potem bo pa mir za par dni. :)

1 komentar:

  1. Vidiš, Enej je Adrenalin freak v tem obdobju, mene je pa tole prijelo enih 25 let kasneje.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.