torek, 30. oktober 2007

Vročina

Našega srčka še vedno kuha vročina. Ker je četrti zob že zunaj upam, da je vročina posledica rasti in da bo zjutraj že zdrav kot dren.

Sem pa vmes prebirala literaturo in izvedela, da se vročine ni potrebno bati in da jo je smiselno zniževati šele po 38,5°C, pa še takrat najraje z mlačnimi (in ne mrzlimi) obkladki in kopelmi in kasneje z Paracetamolom. Otroka ne smemo preveč obleči in pokriti ter ga zbujati ponoči da bi mu izmerili vročino.


Je bil pa danes razpoložen za crkljanje. Če sem ga držala v naročju je namreč spal kot polhec, če sem ga odložila pa je revež jokal. Je bilo prav fino se malo stiskat. Le na wc bi šla pa raje sama. :)




Takole je zvečer zaspal atiju v naročju.








Medtem ko je do rodnega Tmina peljala na sprehod svojega belino nas je obiskala meeya. Žal Eneja ni ujela ravno v najboljšem trenutku, tako da upamo, da se kmalu spet oglasi.

Zdaj pa gremo spat v upanju na lepši praznični jutri.

Drnovška spet ne bo na proslavo. Še dobro, da imamo Kučana.

3 komentarji:

  1. Nč bat! Sigurno se bom še oglasila, jst se ne dam kr tko ;-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz ti ne želim drugega, kot da bi lahko kmalu spet šla sama na wc ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jest pa zdravja eneju, da bo lahko spet veselo brbrljal:))

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.