ponedeljek, 29. oktober 2007

TV

Enej si je včeraj ogledal svojo prvo risanko in se ob njej neizmerno zabaval.
Žal mi filmčka nikakor ne uspe uploadat na picaso. Če mi uspe vam javim.


Midva pa sva si ogledala Bizovičarja in Zrneca. Mnogi prvega ne marajo, meni pa je njegov humor nekako blizu, Zrnec je pa itak zabaven. Ker sem imela vmes še kolokvij si čisto vsega nisem uspel ogledat, ampak tisto kar sem videla, je bilo jako (vedno sem si želela uporabiti to besedo) zabavno.

Zaključna misel: Nikoli ne vzemite uspavala in odvajala hkrati. D. je crkaval od smeha.

Mi običajno ob nedeljah zvečer likamo in bi z veseljem zamenjala Marijevo družbo za njuno (dokler imamo samo tri tv kanale, nam kaj drugega ne ostane).


Že kak teden smo pričakovali nove zobke, saj sta se zgornji enkici že krepko svetili skozi dlesni. Danes zjutraj smo pričakali prvo, drugo pa pričakujemo vsak čas, zato bomo z obiskom UE, še malo počakali. :)

Meeya se je pritožila, da ko pridemo v Ljubljano, ona nikoli ne pride na vrsto, da bi jo obiskali. Zato sem ji obljubila, da ustvarim seznam in da bo ona prva na njem. Meeya, OK :) Če bi še kdo rad videl, da ga Enejček obišče naj mi javi, da ga dam na seznam. Da bo pošteno. ;)

3 komentarji:

  1. Ko se vrneva v Lj. se lahko zmenimo za kakšen obisk. Sporočita malo prej, da grem kupit kakšen korenček za Eneja in v bljižnjio videoteko po kakšen akcijski film. Če je bil nad risanko navdušen, kaj bi bilo šele, če bi videl Schwarzenegerja ali pa Jean Claude Van Damma ;)

    PS: Za to nedeljo imamo napovedane visoke goste iz stare Go. Sem že kupil 4 rolce selotjepa

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, lepo, me veseli, da je lista končno javno dostopna, sicer se nikoli ne ve ;-)) Aha, pa še to, če pridem jst na obisk ne šteje!!!! :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. @matejmm si drugi na seznamu za obisk. :)

    Pa a se ti ne zdi, da malo razmetavaš z denarjem? Kar štiri rolce. Kot da bi denar na drevesu rasu. Jao! Sigurno bi se dalo tudi z dvema, pa da jih po dolžini razrežeš na pol!?

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.