nedelja, 7. oktober 2007

Dopust

Kot vsi mladi starši, smo tudi mi svoj dopust letos podredili našemu dojenčku.




Prvi teden dopusta smo preživeli na Krku. Zaradi dojenčka smo seveda izbrali hotel s klimo, in smo zanj odšteli toliko kot lani za 3 tedne lenarjenja na čolnu. Sem hotela napisati breskrbnega, pa sem se spomnila na par noči, ki smo jih prebedeli zaradi močnih vetrov, ... a to je druga zgodba.


Planirali smo, da bomo zato pa toliko ceneje prišli skozi na dopustu, ki si ga bomo vzeli v septembru, po Atijevi diplomi (bravo Ati!). Odločili smo se za najem sindikalnega apartmaja v toplicah. Morje bi bilo še ceneje ampak ker se radi namakamo smo se odločili za toplice.


Cena je bila res ugodna. 36 € na dan za apartma za 5 oseb. Super! Ker kolegi ne morejo zraven, babice so v službah ali na dopustu gremo samo mi 3-je. Mhm, malo manj ceneje. Pa vendar. Bolje v apartmaju. Mali ravno packa prve grižljajčke kašic. Tu bo lažje. Pa za vikend se nam vseno pridruži še ena mlada družinica.

Prispemo v toplice. Žalost! Izkaže se da apartma ni apartma ampak ena uboga lesena kočura, ki je že videla boljše čase. Bljak.
Po doooolgi neprespani noči na nehigienskih jogijih, blazinah rumenih od tisočerih slin (seveda smo jih hitro odvrgli in dali brisačo pod glavo. Bljak, bljak, bljak!!!), se odločimo in se odjavimo. Bomo šparal kdaj drugič.


Spet smo pristali v hotelu. Lepem, novem, z kopalnico, toplo vodo, balkonom, neomejenem kopanju v hotelskem bazenu, zajtrkom, kosilom, sobarico ... svet je spet lep.

Pa še tisto o ... kdor jezika špara, kako že gre?
Navkljub hitri odjavi iz apartmaja, hitri pritožbi na agencijo, ki je pooblaščena za oddajanje apatrmajev, bi nam oni kočo kar vseeno zaračunali. Baje stranke opozorijo na malo slabšo kvaliteto! Aja???
Seveda sem poslala dolg e-mail na vse naslove od matične firme, do posrednikov in dogovorili smo se, da plačamo samo prvi dan, ki smo ga res izkoristili. Ok. 8 kart za bazen je res dražjih od 36€. V Ameriki bi jih tožila za prestane muke ... pa naj jim bo.

8 komentarjev:

  1. Go, Anita go. NE bodo oni tebe zezal. Prav imas! Aja, pa slike se mi ne prkazujejo. Lohk, de le na temu racunalniku ni kej instaliranu.

    Drz pa se kej objav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz ne vidim slik :( Očitno je Pr'Far nekaj narobe in ne v Španiji ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz jih nisem videla ampak sem tako na hitro pogledala, da sem mislila, da jih še ni odprlo.
    Sm zdaj nekaj popravljala. A zdaj dela?
    Če ne mi bo moral matejmm dati kako lekcijo iz lepljenja slik na blog.
    Zdaj pa moram po staro mamo k frizerju. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sedaj pa slikce so! Super... No, fajn se sfrizirejte s staro mamo. Pa prepričej jo končno, da si zrihta Wireless Internet v Triglavski, da bo lahko bloge brala in komentarje pisala ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, v sredo gre v Ljubljano, pa naj se ustavi še v Big Bangu, pa enga laptopau ubode. Bom predlagala:)
    čau

    OdgovoriIzbriši
  6. Naša mama je zadnje čase ful razočarana, ker ni več ta prva, ki mi pove vse novice. Včeri je bla totalno razočarana, ker sem ji povedla, da že vem, da je bla stara mama pri frizerju :-)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, vem, da ima mama že pošten kompleks neobveščenosti. Zgovarja se pa na to, da ji tata ne posodi prenosnika... To bo podobna zgodba, kot ko se je zgovarjala, da noče vozit avta, ker ji tata stalno teži, da ne vozi prav... ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Najbolje, da jutri s staro mamo kupiva enga laptopa še za vašo mamo. Al pa enga blackberryja.

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.