petek, 26. oktober 2007

59,9

Magična meja 60 kg je prebita. Cilj se že sveti na koncu predora.
Med nosečnostjo mi je ginekolog ves čas težil, da se preveč redim (to težavo ima večina nosečnic kar jih jaz poznam. Ne da se redi, ampak da ji ginekolog teži.) in da ne bom mogla shujšat... Po 81 kg tik pred porodom, pa sem se že res bala, da mi nikoli več ne bo uspelo obleči svojih kavbojk. Po porodu sem sicer kar hitro izgubljala odvečni špehec, pod 60 pa ni in ni hotelo iti. No danes zjutraj je uspelo. Jupi!
Včeraj zvečer nas je H. še vabila na sveže muffine, pa nam ni uspelo. Zdaj sem pa vesela, da smo jih preskočili. Če bi šli, bi bila zgodba zdaj čisto drugačna. :)



Enej, oblečen po zimsko.









Rake, najina najljubša sprehajalna pot.



M. in njen Medo. (M. ne bit huda ;) )















Ker je bila včerajšnja akcija dokaj uspešna, sem jo danes ponovila. Le v rahlo milejši obliki (7.30). Včeraj sem se veliko naučila, pa še sončka sva izkoristila v celoti. Na sprehodu sva srečala še M. in njenega Medota, ki nas je prisilil k "malce" hitrejši hoji in smo se res fino razmigali.

Smo pa danes spet skakali po uradih, tokrat ne zaradi Enejčka, ampak zaradi stanovanja. S pomočjo notarja smo končno dobili vse potrebne papirje in dovoljenje za vpis v zemljiško knjigo. Zato moramo zdaj na hitro odplačati bivši lastnici še drugi del kupnine. Zdaj urejamo kredite. MMM fino. Sploh danes je bilo fino, ker zunaj lije. Nič lažjega kot nosite Eneja v eni roki, marelo v drugi in telefon v tretji (čak, a imamo tri?),..

Popoldne pa je Enej prvič povabljen na rojstno dnevno praznovanje h svojemu prijateljčku J., ki praznuje 3 rojstni dan. Vse najboljše J.! :)

4 komentarji:

  1. Naj ti bo! Če se že pritožuješ, da samo tebi nič ne komentiram.
    Zadnjič enkrat sem ti kar ustno povedal, da objavljaš preveč in premalo kvalitetnih fotografij. Zdaj te moram pohvaliti. Res so dobre. Verjetno je to tudi posledica Matejeve fotografske šole. Pa še za zgodnje vstajanje naj te pohvalim, pa za učenje, pa za izgubljanje dekagramov. Kaj si mislim o Enejevem napredovanju, bom povedal pa kar njemu, ko se bova dobila kje na samem

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, hvala!
    V fotoalbumu res objavim malce več fotografij in ne pazim toliko na kvaliteto, na blogu, pa malo bolj izbiram. Je pa res, da je tu manjši format in se marsikaj tudi skrije.
    Se bom trudila, da bodo v prihodnje še boljše. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. no, lepo prosim, da ne bos rekla, da nisi bila opozorjena;) Startam namrec(kokr sm drgac tih, na kratko pisat zal ne znam!)..se nism takoj javla, ker mi je od 'svete jeze', ce citiram bivsega gospoda kaplana, ki je baje dovoljena:P, zacel tolk pihat skoz usesa, da nam je odneslo streho,smo mogl popravljat (vidis anita, kaksno skodo delas;)), medo pa se tipkanja zal se ni naucil, drgac bi njega zaposlila. Skratka, tale tvoja 59,9 se mi nekam znano slisi, verjetno bo to teza ob mojem rojstvu:)), pikica, ti si pa itak vedno lepa, al mas kak dkg vec al pa manj. Panike nema! Medo se ze veseli naslednjega snidenja, da bosta spet lahko naskocila kaksnega nakljucnega mimoidocega. Enejcek je pa itak car, pa lahko sam zadovoljen, da ma tako naspidirano, klovnasto in lepooooo mamo;)
    ekola, grem nazaj v varno zavetje, drugace bodo moji commenti daljsi kot blogi sami!!!

    OdgovoriIzbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.